Logo
Mówiąc prościej w skład logo wchodzi znak graficzny - sygnet oraz przekaz tekstowy - logotyp. W parze sygnet i logotyp składają się na komunikację wizualną marki, chociaż każdy z nich z osobna pełni inne funkcje. Warto również zauważyć, że logo może składać się z samego sygnetu lub samego przekazu tekstowego.
Logotyp
Na wyraz logotyp składa się ze zbitek słów - logo i typ, co w kontekście do marki należy zdefiniować jako rodzaj grafiki wykorzystany do tekstowego przedstawienia samego obrazu. Logotyp jest częścią komunikacji wizualnej, jednak nie zawsze musi być częścią samego logo.
Sygnet
Jest to symbol graficzny, "znaczek", który znajduje się obok, nad lub pod logotypem bądź jest z nim połączony. Sygnet stanowi część logo i podobnie jak w przypadku logotypu może funkcjonować samodzielnie. Wybierając tę opcję należy pamiętać, aby sygnet był na tyle charakterystyczny, by kojarzył się od razu z daną marką.
Logo w wersji czarno-białej152,72 KB (plik PNG, 3912 x 1637 px)
Logo w wersji biało-czarnej122,30 KB (plik PNG, 3912 x 1623 px)
Sygnet:
w wersji czarnej152,72 KB (PNG, 1212 x 1512 px)
...i w wersji białej82,39 KB (PNG, 1248 x 1623 px)
Logo w wersji uproszczonej (używane w wyjątkowych sytuacjach (np. zachowania czytelności przy małej skali) za zgodą Biura PFOO PARASOL)
w wersji czarnej48,12 KB (PNG, 4100 x 1623 px)
...i w wersji białej27,66 KB (PNG, 4100 x 1623 px)